Klacht: Label van UPS wordt niet uitgeprint en geld kan niet retour worden overgemaakt.

op 23 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Label van UPS wordt niet uitgeprint omdat gewerkt wordt met een pop-up scherm en een email zonder label in pdf formaat, vervolgens kan het geld niet retour worden overgemaakt volgens een helpdesk die na 15 minuten wachttijd bereikt kan worden. Argumentatie is dat over 30 dagen de informatie van de Ideal betaling bij UPS binnen is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld per direct wordt overgemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 24 oktober 2017 om 07:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Het is inderdaad het geval dat wanneer er een Pop up blocker actief is, het label niet kan worden geprint. Wel is het mogelijk, als u was ingelogd op het moment dat het label werd gemaakt, het label opnieuw te printen vanuit de verzendgeschiedenis. Ook vanaf de confirmatie pagina kan het label alsnog worden geprint.

Als dit niet het geval is, adviseren wij u om via onze klantenservice te kosten te laten crediteren.

Onze excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jacobson1968