Klacht: Laatste trein voor nachtnet missen

op 06 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom is het onmogelijk om de laatste overstap (die al vertraagd was) eventjes langer op schiphol te laten staan, zodat we hem alsnog kunnen halen nadat onze trein naar schiphol vertraging had? 1 minuut later vertrekken was te lastig en nu komen we 1 uur en 7 minuten later aan. De conducteur deed in geen opzicht zijn best om contact te hebben met die trein. Bedankt.

Gewenste Oplossing:

Als er wordt meegedacht met een grote groep mensen (de helft van de trein ongeveer) ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 mei 2016 om 10:37 geantwoord

Als u me kan vertellen welke aansluitingen er nog bestaan om 00:35 op Leiden, 00:44 op DH LvNOI, 00:49 op Den Haag HS, 00:55 op Delft, 01:03 op Schiedam en 01:08 op Rotterdam Centraal, dan neem ik genoegen met uw verhaal. Volgens mij waren er namelijk geen overstappen meer.

Alle klachten die gemeld zijn door sandree7