Klacht: Laatste NS bus komt niet opdagen in Breukelen

op 03 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week donderdag nam ik om 00:29 de stoptrein naar Maarssen. In verband met werkzaamheden was het alleen mogelijk om met een NS bus vanaf Breukelen naar Maarssen te reizen. Eenmaal op Breukelen aangekomen bleek dat er helemaal geen bus kwam en stonden we daar met +/- 20 mensen vast. Er gingen geen bussen meer (om 1:15u) maar er was nog wel een conducteur zo vriendelijk om de mensen die naar Utrecht gingen mee te nemen met de trein.
Helaas stond ik daar samen met nog 3 personen vast op Breukelen en waren wij genoodzaakt om met de taxi verder te reizen (10 euro per persoon!). Ik was daardoor pas om 2:30 thuis! Ongelovelijk dat de NS je zo aan je lot over laat in Breukelen en doodleuk beweerd dat de bussen ‘op’ zijn… het waren toch GEPLANDE werkzaamheden?!

Bij restitutie van de gemaakte kosten voor de taxi, 10 euro, en een excuses met verklaring hoe het kan dat er bij geplande werkzaamheden toch geen bussen beschikbaar zijn om gestrande reizigers naar hun plaats van bestemming te brengen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door xoref