Klacht: Weigeren van medicatie

op 25 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Omdat ik te maken heb met de gevolgen van darmkanker gebruik ik veel diarree remmers. Ik was in de vestiging Lombardijen te Rotterdam waar ik vier pakjes Loperamide en een pakje imodium wilde gaan afrekenen. De meid achter de kassa vertelde mij op een onvriendelijke Toon waar andere mensen bij waren Dat ik over de maximale hoeveelheid van de medicatie was die ik kon aanschaffen terwijl de schappen uitpuilen.

Ik heb haar gevraagd naar de reden dat ik deze medicatie niet mocht aanschaffen en op dat zelfde moment Lekt het in mijn incontinentiemateriaal

Ik was zo boos dat ik de medicamenten in het winkelmandje terug heb gegooid en naar een andere winkel ben gereden maar niet voordat ik me natuurlijk eerst heb verschoond.

Het is al erg gênant voor mij maar dan om nog zo behandeld te worden en niet aan mijn medicatie te kunnen komen is echt een complete afgang ook voor het Kruidvat. Gelukkig hadden ze bij de Etos wel de gevraagde hoeveelheid en kreeg ik deze ook gewoon mee.

Schande schande schande

Excuses van de meid in kwestie.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick Holzl