Klacht: Onvriendelijke medewerkers

op 26 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Was maandag bij de kruidvat in scheemda. Toen ik binnen kwam zag ik een oude man bij de kassa staan. hij vroeg of er ook contant betaald mocht worden. Er werd heel hard en gevoelloos nee gezegd. Ik ben verder gaan lopen en heb mijn spullen bij elkaar gepakt. Bij de kassa langs daar betaald. Ik had een cadeautje dus ik ging het daar even inpakken. Tijdens het inpakken kwam er een vrouw binnen. Ze liep naar de kassa en vroeg naar een bepaald soort batterijen. Zonder even te kijken naar wat voor soort mevrouw nodig had zei de medewerker nee hebben we niet.. de vrouw was teleurgesteld over de manier van handelen. De vrouw liep een rondje door de winkel en ging naar de medewerker. Ze vroeg naar iets tegen blaren. In plaats van dat ze meelopen gaat ze wat lopen uitleggen waar het ligt. De mevrouw keek hun aan en liep de winkel uit. Vervolgens gaan ze medewerkers wat lopen roddelen over de klanten en gaan ze belachelijk maken.

Ik ben tevreden wanneer het personeel zich professioneel gedraagt en niet de klanten belachelijk maakt..
Ook is het aan de medewerkers om hygiënisch te werken. Misschien handschoenen aan , ook tijdens het vakkenvullen. En achter de kassa handschoenen aan. Geen contant geld weigeren.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa199