Klacht: ik wacht al bina 2 maanden op het terugstorten van een bedrag

op 10 februari 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb in november een online order geplaatst. Helaas is het mijn niet gelukt om deze op te halen in de winkel

Op 16 december kreeg ik een mail dat deze bestelling retour gestuurd werd naar het magazijn met de belofte dat het bedrag binnen 30 dagen zou worden terug gestort.
Ik heb vervolgens 2 maal moeten bellen (20 januari en 22 januari) omdat k het geld nog steeds niet had ontvangen.
Toen werd mij beloofd dat het bedrag binnen maximaal 14 dagen op mijn rekening zou staan.

Op 30 januari heeft Kruidvat me vervolgens gemaild dat mijn rekeninggegevens niet bekend zouden zijn (terwijl hier mee betaald was). Ik heb deze dezelfde dag nog doorgegeven. Wederom was er de belofte vanuit Kruidvat dat het bedrag binnen 8 dagen op mijn rekening zou staan.

Op 7 februari heb ik weer moeten bellen omdat de belofte weer niet was waargemaakt. Ik zou dezelfde dag nog bericht krijgen. Vandaag 10 februari kreeg ik een mail met de belofte dat het bedrag binen 8 dagen op mijn rekening zou staan.

Tegen die tijd zijn er 2 maanden verstreken. Dit is uiteraard onacceptabel.

Wanneer het bedrag per direct wordt terug gestort

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b.engelman@me.com