Klacht: Grote mond en onrespectvol behandeld

op 26 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik werd aangesproken dat ik afstand moest bewaren ik zei dat ik netjes achter de lijn stond. Daarop kreeg een grote mond over dat ik wel afstand moest bewaren en bleef dat maar herhalen. Vervolgens zet ik mijn mandje neer en zegt ze weer dat ik afstand moest bewaren ( maar hoe kan ik dan afrekenen ) vervolgens word ik geen gedag gezegd en wordt er met mijn artikelen gesmeten. Ik wil de winkel uitlopen en word aangesproken door ( denk door leidinggevend) dat ik normaal moet doen en dat ik respect moet hebben omdat zij beperkt gehandicapt is waar ik me niet bewust van benwas en dat ik me moest schamen omdat ik gezegd had dat ik niet gediend ben van een grote mond en dat dit niet de eerste x is dat ze een grote mond tegen een klant heeft. Ik vind als leidinggeven dat je niet zo met een klan5 hoort om te gaan dus ben terug gegaan waar ik vervolgens de huid werd vol gescholden en gescreewd door de winkel dat ik maar een klacht in moest dienen. Dus bij deze

Een excuses is op zijn plaats

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door driebergen1987