Klacht: Gemene en onbehulpzame chat medewerker Samantha

op 29 juni 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Voor mijn bedrijf Preptalk wil ik whatsapp gebruiken. Echter komen de verificaties codes niet door van de carrier om te verifiëren.

Ik kan niet bellen dus ik moet e-mailen. Uiteindelijk via Kruidvat.nl chat een e-mail adres ontvangen. E-mail verstuurt, reminder over een periode van een anderhalfde maand. Geen reactie, dus ik terug naar de chat vorige week.

Behulpzame medewerker die het probleem zag en intern zou gaan e-mailen zodat de klantenservice van kruidvat mobiel op mijn e-mail zou reageren. Of het intern is doorgezet weet ik niet, maar tot op heden geen reactie gehad.

Ik zonet weer terug naar de chat en sprak medewerker Samantha. Opnieuw situatie uitgelegd maar die had geen zin om mij te helpen en gooide zelfs de chat dicht in mijn gezicht.

Bewijs:

Meerdere dingen:

1 Ik wil dat kruidvat mobiel klantenservice op haar e-mails reageert, daar draait het ten eerste om.

2. Betere systeemkoppeling met de chat. Ik kan niet bellen en als er niet op emails wordt gereageerd dan blijft de chat open. Maar dat is zo extreem beperkt in wat die mensen weten en kunnen dat je het beter niet kunt hebben. Doe onderzoek kruidvat en maakt die chat beter!

3. Ik vond het erg onbeschoft hoe Samantha tegen mij heeft gedaan. Een waarschuwing van de teamleider dat dit niet wordt getolereerd zou ik op zijn minst op zijn plaats vinden.

Wat ik liever had gezien was dat Samantha zelf even de telefoon oppakte en intern even rond ging bellen. Collega's nemen meer van elkaar aan en weten beter de weg dan een klant immers.

Het hoeft niet moeilijk te zijn maar het wordt nu wel moeilijk gemaakt. Zeer vervelend!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Padumel