Klacht: Geen contante betalingen meer mogelijk bij kruidvat

op 26 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goede morgen , ik ben deze week nu een paar x bij het kruidvat geweest er mensen voor mij in de rij stonden en vanwege de corona crisis niet contant konden betalen, hebben jullie wel in de gaten dat er hier genoeg mensen zijn die gewoon weg niet kunnen pinnen ?? Mensen in de schuldsanering of bijstand ? Die hebben krijgen een bepaald bedrag per week dat dat halen ze van de rekening en daar moeten ze het mee doen. Snap dat deze mensen als er een rij achter staat niet gaan melden waarom ze niet kunnen pinnen. En dan ook contant is nog steedd een wettig betaalmiddel, zelfs de supermarkten nemen het gewoon aan, zij het met hamdschoentjes, dus kruidvat, doe hiet iets mee, je zet heel veel mensen buiten spel dat moet niet kunnen.

Als er weer contant betaald kan worden.je kan handschoentjes gebruiken of na aannemen contant geld je handen desinfecteren.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kikimoems@gmail.com