Klacht: Feedback aan medewerkers

op 26 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte mevrouw, mijnheer,
Ik was zojuist in het Kruidvat in Eersel (N.Br.) (26 maart 13.00 uur)
Goede spelregels in het kader van Coronaproblematiek. Routing en afstand houden goed geregeld.
Ik weet ook dat overal medewerkers in de dienstverlening hun uiterste best doen in deze moeilijke tijden.
Nu had ik toch een vervelende ervaring.
Bij de pharmacie vraag ik een medewerker of er nog Finimal in voorraad is. Zij kijkt goed en geeft antwoord. We staan op gepaste afstand van elkaar. Ondertussen staat een andere medewerker ( vrouw – 1.65mtr groot rood bruin haar,- 45 jr), met fleecejack aan direct achter me. Ik vraag haar vriendelijk afstand te houden. Zij zegt enkel ‘u staat in de weg …ik ga naar huis’ en wringt zich gelijk tussen mij en de stelling door. Ik heb toen gezegd dat ik het geheel niet passend vond maar zij struinde verder.
Ik (68jr en hart- en longpatent) heb mij ernstig aan haar gedrag gestoord maar heb de andere medewerkers niet met mijn ervaring willen belasten.
Daarom dit bericht.

Ik ben tevreden als de Kruidvatorganisatie deze ervaring deelt met de medewerkers in Eersel en indien mogelijk de betreffende medewerker er op aanspreekt!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JH52