Mevrouw, mijnheer,
Dit is min net bij de Kruidvat in Emmeloord overkomen.
Ik was op zoek naar de baardolie waarmee geadverteerd wordt maar kon deze niet vinden.
Ik vroeg aan een medewerkster waar de baardolie stond. Ze reageerde verbaasd met baardolie??... Lees meer
In de folder staat ALLE batterijen 2+2.
Wil 4 pakjes kopen, moet ik volle pond afrekenen.
Sorry mevr niet op batterijen voor gehoor apparaat.
Maar er staat duidelijk ALLE. Lees meer
Op 29-11-2017 bovenstaande kaart kwijtgeraakt in Kruidvat Buitenpost. De laatste 4 punten zijn bijgeboekt op 16:18:00 uur. Bij thuiskomst bleek de kaart niet meer in mijn bezit. Bij navraag in het filiaal was de kaart nog niet terecht. Ik heb... Lees meer
In de folder van 28 nov 2017 staat : Kruidvat batterijen 2+2 gratis ,Keuze uit het hele assortiment , Alle combinaties mogelijk.
Echter in de winkel worden de Kruidvat Gehoorbatterijen uitgesloten, omdat dit een andere categorie zou zijn.
Batterijen zijn... Lees meer
2 weken geleden stond er een gift set van Hello Kitty in de folder , alle filialen in veenendaal afgeweest, nergens te koop.
Nu deze week staat de set weer in de folder, weer
alle filialen afgeweest, weer nergens te koop. Lees meer
Heb 2 fotoboeken gemaakt wil afrekenen en dit lukt niet omdat ik niet kan inloggen. Nu de 3e dag geprobeerd mijn gegevens opgeslagen alles kwijt. Pffff kan er iets aan gedaan worden. Lees meer
Ik kan meniet afmelden via denieuwsbrief. Dit moet kunnen. Lees meer
ik heb op dinsdag 28/11/2017 voor 28,15 aankopen gedaan bij Kruitvat 7129 te Ede, en daar de nieuwe folder meegenomen. Daar staat op pagina 40 `Scan je rijk, en laat je gegevens achter op Kruitvat.nl/extraatjes". Ik heb een extra voordeelkaart,... Lees meer
Op 17nov wilde ik een vest kopen dit was met een oranje sticker afgeprijsd maar aan de kassa wel het normale bedrag betalen,er volgde een hele discussie niet voor die euro maar het principe dat je zo behandelt wordt Ik... Lees meer
Geachte medewerker
Op 15 nov 2017 was ik in kruidvat te Alexander filiaalnummer 7018.ik stond bij de afhaal balie omdat ik een online bestelling kwam ophalen, op dat moment zat een medewerkster om af te rekenen, na 5 min te... Lees meer