Ik heb vorige week foto’s laten bestellen op jullie site. Ik had een paar dagen terug een mail gekregen dat ze in de winkel lagen. Maar ben inmiddels al drie keer langs geweest maar geen foto’s. Ik had ze vandaag... Lees meer
17-01-2018
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik samen met mijn moeder een bezoek gebracht aan het kruidvat filiaal in Bodegraven. Mijn moeder had eerder op de dag een aankoop gedaan bij het Kruidvat, alleen viel het mij op het etiketje van hetgeen... Lees meer
Op alle reclame advertenties en op tv wordt groot verkondigd dat alles met een gele sticker 75% korting heeft bij de kassa. Ik ben in twee filialen hier in Utrecht geweest, Vandaag, en in beide filialen hebben ze mij gezegd... Lees meer
Op 24/12/2017 een aankoop gedaan van gilette - was een koptelefoon gratis bij - moest wel code via website opladen. Heb dit alles gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. activatiecode W4ZKHZ4ZPZEB Lees meer
Geachte.
Ik gebruik al een jaar dit product.Nu in de aanbieding van 1+ 1 gratis 2 producten gekocht van de extraordinairi oil. De creme is niet goed hij is waterig en dun. De vorige potjes die ik al een jaar gebruik... Lees meer
Ga ik vandaag met mijn zoon die in een rolstoel zit wegens motorische problemen naar kruidvat in oostende. Kleine van 6 jaar moet dringend naar de wc dus vraag ik heel vriendelijk aan een verkoopster of hij snel naar... Lees meer
Zaterdag 13 jan.jl. werd ik geweigerd in het Kruidvat filiaal Bilderdijkstraat te Amsterdam. Reden:ik had een boodschappen karretje bij me in daar mocht ik de winkel niet mee in een kinderwagen mag wel, een rolkoffer ook geen bezwaar maar een... Lees meer
Ik had een extra voordeelkaart van Kruidvat, maar diverse malen aan de kassa zei de juffrouw dat deze code niet oké was. Zij heeft mij toen een nieuwe extravoordeelkaart gegeven. Ik heb deze kaart opnieuw geactiveerd en de punten willen... Lees meer
Bisolvon gekocht 2in 1 voor €11,95
Zie ik opdectv dat je deze week 25/procent korting krijgt
Naar de winkel,geweestbmasrvdat kon niet kreeg ik te horen
Lees meer
Geachte dames en/of heren, normaal gesproken ben ik niet iemand die gauw loopt te klagen over personeel van winkels e.d.maar dit gaat zelfs mijn incasseringsvermogen te boven. Bij het kruidvat op de Picasso-passage te Capelle aan den IJssel (Schollevaar) werkt... Lees meer