Klacht: Krijg mijn geld maar niet terug!

op 17 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een hotel moeten annuleren, na checken bij het hotel werd aangegeven dat ik mijn geld gewoon terug zou krijgen. Later Booking nog eens gebeld en degene aan de telefoon drukte me op het hart dat ik het binnen 2 weken sowieso terug zou hebben. Ik hoor niks. Daarna krijg ik een mailtje dat ik bewijs aan moet leveren.. terwijl door het hotel en door de medewerker aan de telefoon zijn toegezegd dat ik het geld zou terugkrijgen. Ik toch bewijzen opsturen, zal er wel bij horen ?! Daarna weer mail terug.. begunstigde ontbreekt. Staat er duidelijk tussen, maar goed.. nog eens alles opgestuurd en nu alles dik onderstreept en aangegeven. En nu hoor ik niks meer.. ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug hebben. Nu een maand later is het afgeschreven en hoor ik niks meer. Ik was zo blij met booking, boek er mega veel. Maar als dit niet opgelost is, dan was dit de laatste boeking voor mij.

Mijn geld terug binnen 2 weken en niet weer een maand valse beloften!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CindyFrankenHendriks