Klacht: Krijg geen antwoord op mijn vraag

op 27 mei 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7/2/2020 heb Ik gereserveerd voor hotel in Spanje Srcotel Villa de Laguardia
voor datum 23/5/2020 reserveringsnr 2497120004 .Deze reis is niet doorgegaan wegens Corona . Mijn vraag : is deze reservering nog geldig a dezelfde voorwaarden , en tot wanneer?
Op 6/2/2020 heb Ik gereserveerd voor hotel Residence Bordeaux voor datum 21/5/2020 tot 23/5/2020 bevestigingsnr 3948339341 , deze reservering is op 5/5/2020 aangepast tot 2/1/2022 geldigheid.
Zijn de reserveringen voor beide hotels dit jaar nog geldig onder dezelfde voorwaarden en de datum die Ik kies?
Graag een antwoordje
Met dank

Gewenste Oplossing:

Als Ik een duidelijk antwoord ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland Goossens