Klacht: Nieuwe SIM-kaart KPN

Bevo op 14 juli 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oud maar uitstekend toestel, Sony-Ericsson K800i, eerder operationeel onder Telfort, nu dus KPN (Prepaid). Na mailing KPN over noodzakelijke vervanging nieuwe SIM-kaart, deze aangevraagd, ontvangen en geactiveerd. Werkt niet op genoemd toestel. Van alles geprobeerd. Tenslotte nieuwe SIM-kaart aangevraagd (4,50 €). Werkt evenmin. Op advies van KPN-klantenservice nu op naar de KPN-winkel buiten mijn woonplaats … Kan ik daarvan nog iets verwachten ???. Recente klacht van ander ‘slachtoffer’ biedt weinig perspectief. Ik sluit me aan bij de klacht van cjcbroer van 28 mei 2021. Ik onderschrijf daarin met name ook de klacht over de ontoereikende informatie. Met name voor (eerdere ‘Telfort’) klanten met een Oudere GSM (geen Smartphone dus!) en een Prepaidkaart.

Gewenste Oplossing:

Bij het bieden van een passende oplossing, niet zijnde een duurder of ander abonnement, niet zijnde een advies een ander, nieuw toestel (bijv. een smartphone) aan te schaffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bevo