Klacht: wel glasvezel maar kan niet geactiveerd worden

singer op 26 januari 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Eindelijk is er op ons adres glasvezel beschikbaar,dus meteen naar de KPN winkel alles afgesloten.
Op 31 december 2012 zou het in orde gemaakt worden door een monteur.
Helaas afspraak verzet naar 10 januari, ok kan altijd een keer gebeuren,
Op 10 jan voor de midag is alles gereed gemaakt voor het plaatsen van de experia box,om 13uur is de monteur van KPN er met de vraag waar is het instalatie pakket?
Die hebben we dus niet gekregen,dus we hebben helemaal niks meer geen tv/internet/telefoon.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 17 jan,instalatie pakket word 18 jan geleverd.zolang digitenne gehaald bij de KPN winkel in eindhoven daar blijkt onze eerste order weg te zijn,dus er wordt een nieuwe aangemaakt en de digitenne krijgen we mee,kunnen we tenminste tv kijken.
Dan op 14 jan telefoon van de KPN ,5 feb komen we alles instaleren ,nou dat dacht ik dus niet 17 jan heb ik een afspraak met de monteur.
Nou dan maar weer voor de zoveelste keer de klantenservice gebeld,wat is het geval er lopen 2 bestellingen.
Medewerker gaat de laatste bestelling annuleren,maar helaas gaat het fout en annuleert ze de eerste.
Ook dit moet niet zo’n probleem zijn krijg ik te horen,u heeft immers de afspraak met de monteur op 17 jan.
Op 17 jan is de monteur er dit is ook de enigste die zijn werk wel goed doet,maar hij is ook niet in dienst bij de KPN maar doet alleen de aansluitingen .
Zo gezegt zo gedaan alles gereed alleen nog abbonee nr en pincode invoeren en starten maar.
En toen ging het dus weer mis deze gegevens worden pas op 5 februari vrijgegeven.
Al met al hebben we dus nu nog helemaal niks.
Wat een k*t bedrijf ,sorry voor mijn woorden maar kan er niet meer van maken.
En tot overmaat van ramp had ik net ook geen digitenne meer ,dus weer bellen blijkt dat er helemaal geen contract is,nou die weer aangemaakt via het service center , en nu hebben we weer beeld,zolang als het duurt.
Nu hoop ik dat het 5 februari wel gaat lukken anders kunnen ze de hele zooi meenemen!!!
Ik dacht dat KPN stond voor communicatie,maar als er iets mis is daar dan is het dat.
Iedereen geeft elkaar de schuld,in de winkel zeggen ze doe u bestellingen maar in de winkel altijd beter,en bij de klanten service zeggen ze nee,regel het maar via ons in de winkel weten ze er niks van.
mvg J van de Loo

Ik hoop dat de KPN alles werkend krijgt,en ze met een compensatie over de brug komen voor een maand lang geen telefoon,week geen internet,en een maand lang digitenne huur.
en dan heb ik nog niet eens over het heen en weer gestuur van de klantenservice,waar iedereen een andere mening heeft.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 29 januari 2013 om 14:12 geantwoord

Beste singer,

Wat vervelend om uw klacht te lezen. Het is daarnaast vervelend om te moeten constateren dat er zoveel mis is gegaan in onze communicatie.

Hiervoor wil ik dan ook onze oprechte excuses aan u aanbieden.

Uit het systeem is gebleken dat de gegevens inderdaad pas op 5 februari vrij komen. Vanaf dit moment kunt u gebruik maken van alle producten.
Om deze reden kan ik u op dit moment ook geen beloftes doen over eventuele compensatie op het factuur.

Mocht het na 5 februari allemaal weer werken dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende kanalen:

- facebook.com/KPN
- twitter.com/KPNWebcare
- kpn.com/forum

Op deze kanalen praten wij graag met u verder over een coulancevergoeding.

Ivette
KPN Webcare Specialist

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Digitale TV beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door