Klachten over KPN Digitale TV

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

27 klachten gemeld
2.8 /10
45 stemmen
45

Tijdslijn

Op 15 oktober heb ik online besteling geplaatst op kpn website voor Digitene van kpn € 15,50 per maand met gratis gebruik van digitene ontvanger . Hiervoor heb ik foto van gemaakt .Na online plaatsing van overeenkomst heb ik opeens een... Lees meer

Streaming app iTV slecht ontwikkeld!

Klacht van op 11 november 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb ruimschoots de snelheid die nodig is voor de iTV app. Ik kijk Videoland zonder problemen alsook Netflix. Toch weet kpn een app te ontwikkelen die niet goed buffert. Waardoor er een irritant rondje in het midden blijft verschijnen.... Lees meer

monteur niet komen op dagen

Klacht van op 18 augustus 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Hoi, 3 augustus jl zou er een monteur komen om kpn aan te komen sluiten hij zou tussen 08:00 en 10:00 uur de boel aansluiten. Tot mijn verbazing was deze monteur er om 12:00 uur nog steeds, zodat ik zelf maar... Lees meer

Geen aansluiting

Klacht van op 01 augustus 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Op 27 juli zouden we worden aangesloten daar we draadloos wilde bestelde we een monteur voor 31 juli helaas tot 2x toe geen bevestiging gebeld helaas de monteur kon pas op 4 aug. We kwamen dus zonder internet en... Lees meer

Wij hadden een digitenne contract in 2009 afgesloten, in 2016 namen we ook alles in 1 pakket (digitenne bleef appart). Omdat Kpn slecht internet had, 3 Mbps en ik betaalde voor 60 Mbps hebben wij na 1 jaar het contract... Lees meer