Klachten over KPN Digitale TV

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

14 klachten gemeld
2.8 /10
51 stemmen
51

Tijdslijn

abonnement bij KPN

Klacht van op 02 oktober 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

In november 2012 ben ik overgegaan van KPN naar UPC als provider voor tv etc. De overgang hiervan kan ik laten zien aan de hand van de afschrijvingen vanaf december 2012 door UPC. Via eveneens mijn afschriften van bankgegevens kan ik... Lees meer

abonnee nummer en code

Klacht van op 03 augustus 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Verhuisd en over gegaan op interactieve TV 1-8- is de monteur geweest en heeft alles netjes aangelegd maar nog steeds geen abonnee. nr en code gekregen. Al 4 keer KPN aan de telefoon gekregen en beloofd zo snel mogelijk de... Lees meer

Geen HD zenders kunnen ontvangen

Klacht van op 19 maart 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Onze HD zenders zijn niet bereikbaar. Op zaterdag17-3 contact met de Kpn opgenomen. Voor vandaag de 19e zou een monteur tussen 14.00 en 16.00 uur komen. Helaas geen man gezien. Om 18.15 opnieuw gebeld krijg ik een juffrouw aan de... Lees meer

Digitenne kaart

Klacht van op 01 maart 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Wij gebruiken voor 3 tv's boven in de slaapkamers 3 Digitennekastjes met kaarten erin. Toen mijn dochter een nieuwe TV kocht, konden we het kastje niet meer aansluiten. Daarover met klantenservice KPN gebeld. Zij stuurden 2 nieuwe smartcards op die... Lees meer