Klacht: sinds 02-09-2021 geen beeld en geluid meer foutcode 143

Niet erg tevreden klant op 04 oktober 2021 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Geachte heer/mevrouw,

tot vrijdagavond 01-10 had ik een prima ontvangst en zaterdag 02-10 zet ik de TV aan en niets meer geen beeld en geluid alleen maar foutcode 143.
Ben op internet gaan zoeken en heb alle stappen plannen door geworsteld stekkers er uit 30 sec. wachten zelfs nieuwe batterijen in de afstand bediening gedaan alle aansluitingen gecontroleerd op breuken of los zitten de tv is bij aankoop door een monteur van Expert aangesloten en heeft het tot zaterdag prima gedaan.
Foutcode 143 is een veel voorkomende storing en ligt vaak buiten de woning want de tv geeft ook aan geen inkomend signaal.
Heb ook door gegeven aan KPN van de storing maar nog niets gehoord slordig.
kijk een avond zonder tv is te doen maar na een paar dagen gaat het toch vervelen.
Ik hoop dat KPN er iets aan gaat doen want de nota’s worden gewoon afgeschreven.

Mvg. Wim van den Boogert
010 4705624

Ik ben weer helemaal blij als ik TV kan kijken het moet toch voor KPN een kleine moeite zijn om dit op telossen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niet erg tevreden klant