Klacht: KPN is niet thuis

op 12 oktober 2019 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Aangezien wij al reeds 2 ingebrekestellingen naar het hoofdkantoor hebben verzonden en het probleem na maanden nog steeds niet verholpen is dan maar op deze manier. Circa 6 weken geleden probeerde een servicemonteur het probleem te verhelpen: het gaat erom dat programma’s die wij willen terug kijken wegvallen en dan verschillende codes te zien krijgen. Of het scherm wordt gewoon opeens zwart. Wij moesten uiteindelijk een lijst bijhouden om welke kanalen en programma’s het ging, welke datum en hoe laat en kregen hiervoor een speciaal telefoonnummer met code die wij dan na een aantal uitvallen zouden moeten bellen.

Tja, daar gaan we weer: we hadden drie uitvallen verzameld en probeerden met de gekregen code te bellen….de code werkt niet.

Weer bellen met het storingsnummer maar daar wordt het niet meer begrepen en blijft men hangen bij ‘opnieuw opstarten’ van het systeem.

Enkele dagen geleden sprak uiteindelijk iemand mijn voicemail in maar zonder een telefoonnummer of mailadres in te spreken waardoor terug reageren natuurlijk moeilijk is.

Als de KPN mij terugbelt en de beloften nakomt van het probleem verhelpen tot aan de schadeloosstelling.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjibbe1