Klacht: KLACHT

120659 op 25 februari 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom krijgen we niks te horen op onze klacht.
Dit is nu al de tweede keer dat we zolang afgesloten zijn geweest voor niets
Eerste keer hebben ze ons aan het lijntje gehouden.
zeker 4 tot 5 dagen en de oplossing lag bij jullie een knopje.
Weten alle medewerkers wel wat ze doen
Tweede keer moeten de buren nummer 8 afgesloten worden en treken ze nummer 7 uit de kast 12 dagen. J.Verhoeven Karel van Gelderstraat 7 6882 CG Velp

Gewenste Oplossing:

dat laat ik aan upc over

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 07 maart 2013 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte 120659,

Wat vervelend dat u nu al tweemaal afgesloten bent in een korte periode. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer het probleem niet bij u thuis ligt, maar in een straatkast.

Helaas kan ik op het opgegeven postcode en huisnummer geen actief abonnement vinden.
Mogelijk bent u geen klant bij KPN en dient u deze klacht elders in te dienen.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door