Klacht: Geen TV en geen internet

roapeldoorn op 09 juli 2021 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik kwam vanmiddag thuis van het werk, eindelijk weekend. Heb een dochter van 9 jaar die alleen in het weekend bij mij is. Ik zet de tv aan, geen beeld en ook geen WiFi. Ik heb contact opgenomen met KPN en de klantenservice vond het heel normaal dat ik het hele weekend zonder tv en internet zit, hij zei: kijk maar in je contract, 3 dagen geen tv en internet is normaal volgens KPN. Vervolgens werd mij ook nog verteld dat als er een kabelbreuk is dat het wel 3 weken kan gaan duren, vervolgens aangegeven dat ik dit echt absurd en slechte service vind, werd mij verteld dat ik wel netjes moest blijven en werd opneem schofterige manier behandeld. Dus als je twijfelt tussen kpn of Ziggo….gelijk voor Ziggo kiezen. En ik zal dit zoveel mogelijk delen…KPN…geld innen willen ze wel…maar service en klantvriendelijkheid kennen ze niet

Dat ik
Vandaag nog tv en internet heb en dat ze betreffende contactpersonen bij KPN bijgeschoold worden, een grote mond geven en lacherig reageren terwijl ik het hele werken geen tv of internet heb is belachelijk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roapeldoorn