Klacht: Geachte KPN

verdrietige benbol op 23 januari 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb net een nieuwe aansluiting met glasvezel via kpn.
Alles werkt perfect alleen op de tv staat iedere keer het beeld stil. Verschrikkelijk IRRITANT.

Geen stilstaand beeld meer natuurlijk.
Als dit zo blijft ben ik snel weer abbonee af.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 24 januari 2013 om 13:34 geantwoord

Beste verdrietige benbol,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u.

Het is mogelijk dat de storingen met Interactieve Televisie veroorzaakt worden door de draadloze verbindingsset.
Het elektriciteitsnet kan overbelast raken. Soms worden er meer storingen veroorzaakt als een andere elektrisch apparaat ook aanstaat (bijv. een droger, magnetron, router, wasmachine, waterkoker o.i.d.)

Helaas heeft KPN geen invloed op uw elektriciteitsnet.

Daarnaast kunnen de volgende links u mogelijk helpen bij het oplossen van de storing:

In sommige gevallen is de oplossing het updaten van de firmware van de Draadloze verbinding Set.

Mocht u ondanks de bovenstaande adviezen nog problemen ondervinden, dan raad ik u aan de tv-ontvanger bekabeld aan te sluiten.
Wanneer er dan geen storingen meer ontstaan kunnen we met zekerheid zeggen dat het probleem speelt in het elektriciteitsnetwerk.

Ivette
KPN Webcare Specialist

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Digitale TV beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door