Mijn Klacht:
sinds de laatste wijziging van digitenne medio december 2012 is de ontvangst heelveel slechter geworden’
Ik woon in Waarder zuidholland en heb de indruk dat het zendvermogen veel minder is geworden
ieder storingkje ontaard in geblokt beeld en het werkt alleen onder idiale omstandigheden goed.
Gewenste Oplossing:
sterker signaal zodat er minder storingen voorkomen

