Klacht: alles kwijt

avandaal op 29 november 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Digitale TV
Status Open
Datum 29 november 2013

Een klant van KPN Digitale TV heeft meerdere keren ervaren dat al zijn opnames van het opname-abonnement verloren zijn gegaan. Na een eerste incident waarbij alle opnames verdwenen, gebeurde dit opnieuw na contact met de klantenservice, wat leidde tot frustratie.

Mijn Klacht:

al 2 keer alles kwijt geweest op het opname abonement een keer ineens alle opnames kwijt 2de keer zeg ik bellen op hebben ze ineens ook opname eruit gegooid weer alles kwijt wordt er niet vrolijk van.

Gewenste Oplossing:

compensatie zou op zijn plaats zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avandaal
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM