Klacht: adreswijziging

MLvandermark op 31 januari 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Geachte Ls,
Dinsdag 22 Januari, heb ik via internet een adres wijziging per direct ingevoerd.
Ik werd binnen 10 minuten terugebeld ( hulde) de medewerker zou mijn adres wijzigen. Tot mijn verbazing wilde hij mijn nieuwe adres gegevens hebben die ik net natabene ingevoerd had op het internet.
5 minuten daarna kreeg ik via de mail een bevestiging zoals beloofd. ( hulde )
Helaas was mijn adres verkeerd. Huisnummer 92 – 3, welke moest zijn 92 – 103 aan de stationsweg.
Ik heb gelijk teruggebeld, maar tot mijn verbazing konden ze dit niet aanpassen ik moest twee dagen later terugbellen???
Dat heb ik gedaan, ook nu konden de toevoeging niet aanpassen, het systeem kon dat niet. Wel konden ze mijn adres wijziging annuleren en dan moest ik weer twee dagen later bellen (maandag 28 jan) om opnieuw een adres wijziging te doen.
Intussen had ik ruim 8 mensen, het kunnen er ook 10 zijn ,gesproken.
Tot mijn verbazing wordt ik op zondag 27 januari 2013 gebeld door iemand die zou mijn aansluiting gaan labelen??
Ik vraag hem, ” deze opdracht is toch gewijzigd?” Nee zegt deze. “13 feb 2013 heeft u weer de beschikking over uw gehele pakket”.
Ik vertrouw dit niet en bel toch maandag, waar ik een jongedame aan de lijn krijg die zegt dat het allemaal in orde is.
Toch bel ik woensdag 30 jan omdat op “mijn kpn” de order is gecancled, wederom kan de persoon niets kan vinden en die zet mij voor 25 minuten in de wacht zet. Ik heb opgehangen. Toen weer gebeld ook deze persoon zet mij in de wacht voor ruim 15 minuten.

Ik ben intussen, nog steeds vriendelijk, maar ik kan wel ontploffen!!!

Ik heb al zo’n beetje meer dan 2/3 uur met de helpdesk gebeld.

Bij thuiskomst toch maar weer gebeld. Men kan niets voor me doen dan alleen de adres wijziging opnieuw door te geven.

Dat gebeurd dan, overigens heb ik van die wijziging geen mail ontvangen maar op mijn kpn zie ik wel een opdracht tot adres wijziging.

Maar wel met een datum later dan mijn eerste opleverdatum.

Mijn contract loopt tot juni ,ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen.

Een wijziging van een toevoeging niet kunnen is te gek voor woorden!

Mijn contract loopt tot juni ,ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen.

Een wijziging van een toevoeging niet kunnen is te gek voor woorden!

Ze moeten me echt tegemoet komen want ik ben ontzettend boos!

Eerdere oplevering van mijn pakket.
Korting op mijn maand tarief.
De HBO kanalen en die andere extra kanalen ipv de twee aangeboden maanden maar dan voor een half jaar of langer.
sneller internet.

Ik vind het jammer dat KPN zo'n slecht administratie systeem heeft. Je merkt aan het personeel hoe veel last het met zich meebrengt.
Het is zeker niet in het voordeel van de klant. Een bestaande klant die "alleen" zijn adres wil wijzigen mag zo niet behandeld worden!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 06 februari 2013 om 14:10 geantwoord

Beste MLvandermark,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik ten eerste onze oprechte excuses aanbieden. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de verhuizing in eerste instantie niet gelijk goed is doorgevoerd.
Door het onjuist doorvoeren van de toevoeging aan uw huisnummer zorgt voor problemen. Een toevoeging veranderen staat bij ons gelijk aan een compleet nieuwe verhuizing.
Dit houd in dat het traject weer minimaal twee weken duurt. Al die tijd zult u de producten niet kunnen gebruiken aangezien ze op een verkeerd adres geleverd zijn.

Uit uw verhaal kan ik opmaken dat u inmiddels straks meer dan drie weken zonder een werkende internetverbinding heeft gezeten. De nieuwe aansluiting zal namelijk op 15 februari opgeleverd worden.
Uiteraard zult u niet degene zijn die voor deze kosten op zal draaien. Helaas is het voor ons alleen mogelijk om achteraf deze kosten aan u terug te betalen.

Maar bij deze wil ik u beloven dat wij na 15 februari contact met u opnemen voor een passende oplossing met betrekking tot de betalingen.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Ivette
KPN Webcare Specialist

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Digitale TV beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MLvandermark