Klacht: kpn

op 18 januari 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

was klant bij upc en via derden vernomen dat kpn goedkoop en goede diensten verleend maar kwam bedrogen uit en dit was al begonnen bij het begin kreeg al een acceptgiro voor diensten van kpn terwijl ik nog geen diensten bij hun had gelijk bij de eerste dag toen contract begon geen verbinding veel storing toen moest er een monteur langskomen hiervoor was niet bereikbaar telefonisch, televisie bleef haperen box viel uit en herstartte zich vanzelf ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice en in totaal zijn er ongeveer 5 monteuren langsgeweest en er werd mij verteld dat de storing bij de centrale lag en dat er contact met mij werd opgenomen voor verdere onderzoeken ik heb problemen met mijn gezondheid ben diabetes patient en hierdoor ook slechtziend de monteurs bleven komen storing werd niet verholpen waardoor ik hierdoor niet altijd telefonisch bereikbaar was ik moest een operatie ook ondergaan doordat kpn slechte diensten leverde vond ik niet dat ik dit moet betalen kpn had mij een factuur getuurd waardoor mijn 13 jarige zoon 1,83 tekort had overgemaakt ik had ze telefonisch benaderd dat ik dat tekort zou overmaken maar kpn besloot op 16 januari 2014 mij via een bericht aan te geven dat mijn abonnement werd stopgezet ik had toen de klantenservice gebeld en er werd tegen mij gezegd dat ik 1,83 euro tekort kwam en dat mijn contract werd verbroken ik was hierdoor erg geschrokken ik belde kpn weer en een medewerker vertelde mij dat ik kan blijven bellen maar dat de zaak hierdoor niet zou veranderen en dat ik ook een boete moet betalen ik vind de medewerkers erg klantonvriendelijk ik heb in het verleden ook telkens met erg onbeschofte onprofessionele onmenselijke medewerkers van kpn te maken gehad je bent gewoon een nummer voor ze geen klant en dat zul je ook weten ook van hun ik zit met mijn gezondheid ik heb een wajong uitkering telkens ziekenhuis in en uit wou dat achterstaand overmaken maar kreeg de kans er niet voor. ik vind kpn en hun slechte diensten een erg onfatsoenlijke bedrijf ik wil heel graag weg omdat ik betaal voor diensten wat niet goed is maar ik hou niet van die dreigementen dat ik een boete hierdoor moet betalen en ik moet door mijn ziekte bereikbaar zijn voor instanties en familie ik vind dat ik erg onfatsoenlijk te woord wordt gestaan en er wordt niet naar mij geluisterd dit allemaal is niet goed voor mijn gezondheid ik wordt erg gestrest kan er niet door slapen ik dacht echt dat ik goed op mijn plek zou zijn bij kpn maar echt niet ik zou niemand aanraden om bij kpn te gaan ik heb een slecht ervaring met kpn ik heb erge spijt dat ik upc hebt verlaten dit is ellende overstappen was voor mij niet goed geweest maar ik wil dat dit netjes wordt afgerond en dat ik weg kan gaan wat een goed idee is met dat slechte service en dat boete zou erg onterecht zijn.

abonnement opgeheven wordt en dat ik geen boete moet betalen omdat kpn immers zelf voor 1,83 euro mijn contract heeft opgeheven

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dimitri13