Klacht: kosten omschakeling van analoog naar digitaal radiosignaal

op 17 juli 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Pet 1 juli is door Ziggo het analoge radiosignaal waar ik best over tevreden was, van de aansluiting gehaald. Volgens het advies van Ziggo een digitale radio ontvanger QR 317 gekocht a €50,– Na de digitale radio ontvanger volgens de gebruiksvoorschriften te hebben aangesloten, verscheen op het scherm de melding geen signaal . Op advies van de zakelijke klantenservice een monteur laten komen. De monteur meldt dat er te weinig signaal uit de CAI-aansluiting komt, maar is in staat om daar, binnen een half uur, zodanige verbeteringen in aan te brengen dat de installatie in zijn geheel werkt. Tot mijn verbazing krijgt ik na enkele uren een rekening van € 70 uur voor één uur werk van de monteur. Al met al kost de omzetting van analoog naar digitaal signaal waar ik niet om gevraagd heb, mij dus € 120,– Het aanleveren van een radio signaal met voldoende signaal is een contractuele verplichting van Ziggo.

Wanneer Ziggo de kosten van het realiseren van een goed digitaal voor de radio voor eigen rekening neemt.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door architectenbureau venema