Klacht: kortingskaartjes efteling

op 11 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Vorige week (27) wilde ik 5 kortingskaartjes kopen voor de efteling. (filiaal Emmapassage in Tilburg). de verkoopster zei de actie voor 6 euro per kaartje loopt nu en vanaf 9 juli is er een actie van 8 euro korting per kaartje. ik zei dan kom ik volgende week terug. Vandaag was ik in de winkel om de kaartjes te kopen. De verkoopster zei mevrouw die actie is afgelopen die duurde tot 9 juli. Ik vertelde het bovenstaande verhaal en voegde er aan toe dat ik dan toch zeker meteen die kaartjes gekocht had als die actie maar tot 9 juli zou lopen.

Conform de toezegging van de verkoopsters alsnog 5 kaartjes voor de efteling met 8 euro korting per stuk.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 12 juli 2012 om 10:55 geantwoord

Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Reactie van de melder van de klacht tolleke

5 jaren geleden - ik heb inmiddels kortingskaartjes bj een ander bedrijf gekocht

Alle klachten die gemeld zijn door tolleke