Klacht: Kopersbescherming

op 16 mei 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik vraag me af waarom vinted extra kopersbescherming aanrekend ?
Ik kocht een zonnebril van 60 euro en toen ik pakje ontving was dit leeg !
Direct Vinted gecontacteerd en verkoper kreeg gelijk want… ik had pakje moeten openen IN afhaalpunt !
Schandalig! Geld kwijt.
Nu pas kreeg ik een pakket toe dat maand spoorloos was. Delen van mijn bestselling ontbraken en de verkoper zei me na het zien van de foto’s dat zij dergelijke tape niet gebruikte en dat de vreemde papieren in de doos ook niet van haar waren.
Fout bij mondial relais… pakje daar geopend en weer dichtgedaan. Staat ook plots “Belgium “ op de doos…. iets waar verkoper niets van weet.
Ik moet het pakket terugsturen op mijn kosten. Verzending kost me meer dan het artikel zelf. Mondial relais heeft het pakket beschadigd.. dus als ik niet terugzend op mijn kosten ben ik mijn centen kwijt. Ik weet van iemand die een parfum kocht die bleek al jaren over tijd te zijn , stonk gewoon. Vinted gaf het geld toch vrij aan de oneerlijke verkoper want « door er aan te ruiken Heeft u hem gebruikt »
Ronduit Schandalig en de kopersbescherming is pure fraude om hun eigen zakken te vullen.
Nul komma nul bescherming als er iets misloopt. Als je geen engels praat ben je al helemaal de pineut.
Zeer teleurgesteld.

Geen extra kosten meer aanrekenen.
Dient tot niets die kopersbescherming.
Ze hanteren geen duidelijke regels.
Als ik betaal voor een zogezegde bescherming als er iets fout loopt wil Ik dan ook vergoed worden.
Voer voor advokaat Denk Ik....

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PICOOTJE1000