Klacht: Kopers halen pakket niet op en Vinted is onbereikbaar

Klacht_Vinted op 15 oktober 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Sinds kort zit ik op Vinted om mijn kleding te verkopen. Helaas gaat dit helemaal niet maar mijn zin. Ik heb ondertussen ruime tijd geleden twee pakjes naar Frankrijk verstuurd via Homerr, maar de kopers halen deze niet op op de locatie. Reageren ook niet in de chat. Ik vind het belachelijk dat de pakjes weer naar mij terug worden gestuurd als zij ze niet ophalen en ik kan opdraaien voor de verzendkosten. Vinted is onbereikbaar en reageert niet via de helpdesk in de app. Verder is er geen telefoonnummer of e-mailadres te vinden… Zeer slechte zaak. Ik zou het iedereen afraden om dit platform te gebruiken.

Wanneer Vinted een passende oplossing biedt en de verkoper beter beschermt. Het zou de verantwoordelijkheid van de koper moeten zijn om het pakket op tijd op te halen op het afgesproken servicepunt. Doen zij dat niet, zouden de kosten voor hen moeten zijn en niet voor de verkoper, die machteloos is in dit verhaal.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht_Vinted