Klacht: koffer zoek geraakt

op 10 juni 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn handbagage moest in de laadruimte. Bij aankomst zaterdags in Tenerife was deze blijkbaar achter gebleven in Amsterdam maar dat wisten ze niet te vertellen. Ik heb contact opgenomen met Transavia en deze konden mij vertellen dat koffer ergens was gelokaliseerd maar dit was nog niet bevestigd, Later terug gebeld maar wisten ze nog niks. Dinsdags hoorde ik van een hotelgast dat ik maar eens moest informeren bij het hotel, op deze manier moest ik erachter komen dat mijn koffer ondertussen in het hotel stond. Ik vind dit ronduit belachelijk dat jullie niet eens de moeite nemen om mij te informeren!!! Ik heb onnodige stress gehad, menigmaal telefoontjes moeten plegen en door heel dit gebeuren 2 uur later pas op mijn bestemming. Dit geheel heeft een groot stuk van mijn vakantie verpest

Ik verwacht vanuit transavia een tegemoet koming op hun gemaakte fout. Fouten kunnen gemaakt worden maar daar staat lijkt mij toch wel iets tegenover om dit een stuk goed te maken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique kemmeren