Klacht: Koelkast ondersteboven, bestelnr. 81092776

Geachte mevrouwheer,
Op 26 mei is geleverd een koelkast Everglades EVTT 118 op adres Lochtstraat 26 – 72 te Stramproy, gemeente Weert.
Voor de aflevering heb ik speciaal besteld de draairichting van de deur aanpassen aan de plaats in de keuken. Volgens uw website wordt een te leveren apparaat op de plaats gezet.
De koelkast is geleverd, niet op zijn plaats gezet, maar zomaar in de keuken, niet aangesloten op het elektriciteitsnet en de deur is er ondersteboven ingezet. De bewoners van het pand kunnen in deze warme tijd geen etenswaren en dranken gekoeld bewaren.

Ik verzoek u dringend om de leveringsvoorwaarden na te komen. D.w.z. de koelkast werkend opleveren met een correct geplaatste deur.
Indien vóór het tijdstip dat u de levering kunt corrigeren een andere oplossing is gevonden, reken ik erop dat u de kosten voor het aanpassen van de draairichting van de deur aan mij worden terugbetaald.
Hoogachtend,
J.A.C. van der Voort-van der Heijden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Van der Voort-van der Heijden