Klacht: Kluizen Utrecht Centraal

op 04 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb afgelopen zaterdag kluisje 05-10 gehuurd op Utrecht centraal. Er is geld afgeschreven van mijn rekening maar er is geen ticket uit de automaat gekomen. Ik vond het al gek maar de kluis zat dicht, ik had betaald en dacht dat het apparaat mijn pinpas zou onthouden. Ik had een foto gemaakt van de dichte kluis. Toen ik wegliep is na 40sec mijn kluisje open gesprongen, maar toen was ik al de hoek om. Ik heb de beschrijving op het scherm gevolgd en hier stond niks geschreven over het ticket, ook niet bij het ophalen. Aan het eind van de dag vond ik mijn kluis open zonder inhoud. Ik ben naar het servicepunt gegaan waar ik goed ben geholpen. Mijn rugtas met alle inhoud is opgehaald door een medewerker die een controle uitvoerde. Mijn stapel boeken lagen niet bij het servicepunt en zijn gestolen/opgehaald door iemand anders. Het gaat om vijf boeken met een waarde van 110 euro.
Drie keer zeven minuten gebeld naar de klantenservice maar er wordt niet opgenomen. Ik vind het gek dat er geen klacht online kan worden gedaan.

Ik ben tevreden als de klacht in behandeling wordt genomen in de NS en zij een vergoeding sturen voor de gestolen boeken. Daarnaast lijkt mij het goed als de NS de instructie voor de kluizen controleert op juistheid en de veiligheid van de kluizen naloopt. Ik vind het gek dat het meerdere keren per dag gebeurt dat kluizen open springen en er controlemomenten nodig zijn, dit is niet veilig.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 13:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.W.