Mijn Klacht:
Een retourvlucht geboekt bij KLM naar Portugal. Wegens de angst dat Nederlanders door covid niet meer zouden worden toegelaten geprobeerd de vlucht naar voren te zetten. In de app kwam de melding oeps er ging iets mis via telefoon onbereikbaar en op Whatsapp werd niet gereageerd. Uiteindelijk geboekt bij Ryanair met het idee de terugvlucht gewoon via ons geboekte retourvlucht te gaan. Ineens zien we dat deze weg is! Uiteindelijk om 24 uur middernacht de klantenservice aan de lijn (0800 nr vanuit buitenland bellen.. 60 minuten) Omdat we niet op de heenvlucht zaten was onze retour geannuleerd!
Ik wil nu het hele bedrag terug eisen heeft iemand een idee hoe? Tickets, extra geld voor bagage en stoelkeuze.. het is een behoorlijk bedrag bij elkaar. We hebben er alles aan gedaan om KLM te kunnen bereiken voor het wijzigen van de tickets maar totaal onbereikbaar!
Gewenste Oplossing:
Als ik het hele bedrag terug heb.
