Klacht: Ticket suspended

Lisette Werleman op 16 december 2021 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Hierbij ontvangt u een mail doordat mijn reservering onterecht is geanuleerd.

Mijn naam is Lisette K. Werleman met bookingscode WMWOC9
Van mijn man Roque R.Ras bookingscode PBT2AH
Mijn vader Jacobo J.Werleman bookingscode KUWLXR

Ik heb verschillende telefoontjes gepleegd naar Nederland en mails gestuurd en niemand bij de KLM kon mij uitleg geven wat er precies is gebeurd met mijn ticket en die van mijn man en vader.
Mijn vader ging vliegen op 3 november 2021 met zijn ticket en bleek hij mocht niet vliegen met die ticket. Meneer Eric Croes ging verder onderzoek doen en kreeg ik eindelijk duidelijk antwoord.
Ik heb inderdaad op een verandering van datum betaald maar later zag ik dat het geld van mijn credit card gehaald werd vanuit Amsterdam en schrok omdat ik niet in Amsterdam ben geweest die dagen. Ik heb een dispute ingediend. This was a honest mistake.
Nu zeggen ze bij de KLM dat ik mijn geld al terug heb ontvangen maar dit was alleen het geld voor de verandering van het ticket. Niet de totaal van het betaald ticket.
En ik krijg geen hulp meer hierbij. Ik heb een ander ticket gekocht (ook met de KLM) voor mijn vader zodat hij op 4 november 2021 kon vliegen.

Ik heb zoals al verteld heel lang gebeld naar NL maar helaas kreeg ik geen hulp aan de telefoon. Ik kreeg het advies reservering van KLM te schrijven hierover en de bewijs van betaling te sturen. Wat ik ook heb gedaan. Sinds 12 oktober verschillende mail gestuurd omtrent mijn ticket alleen omdat alleen mijn ticket geannuleerd zou zijn en die van mijn man en vader niet. Maar later (bij de vliegveld) bleek ook die van mijn vader en man geannuleerd te zijn.

Geen hulp kunnen krijgen via de telefoon, ook niet via whatsapp, ook niet via messenger, ook niet via e-mail, ook niet via kiosk KLM op Aruba, ook niet via de website van KLM. Ik kan mijn geld niet via de website terugvragen omdat mijn bookingscode niet geaccepteerd word.

Hopelijk kunt u mij helpen. Ik heb gisteren van een collega te horen gekregen van uw bestaan en heb vandaag gelijk van deze gelegenheid gebruik gemaakt om hulp te vragen via uw site.
Ik dank u bij voorbaat voor uw hulp.

MVG,
Lisette K.Werleman ([email protected])
Roque R.Ras ([email protected])
Jacobo J.Werleman ([email protected]

MVG,

Lisette K. Werleman

297-594-2674

Ticket teruggeven zodat mijn man, ik, mijn vader naar Nederland kunnen vliegen. We betalen voor de ticketverandering uitgaande van het betaald bedrag.
Please KLM take hereby my sincere apology for my mistake I did taught there was a fraude going on with my credit card.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisette Werleman