Klacht: Telegraaf

Marijke1967 op 09 januari 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vriendelijk verzoek om niet meer in de telegraaf te adverteren. Ze zijn op vele fronten discriminerend oa in hun verslaglegging over vluchtelingen, maar ook wanneer je online wilt reageren op een geschreven stuk. Ze hanteren richtlijnen die zeer willekeurig worden ingezet. Grof taalgebruik mag kennelijk, net als discriminerende opmerkingen. Wanneer ik een goeddoordacht links tegengeluid, zonder groffe woorden wil plaatsen, worden die categorisch geweigerd. Ik noem dit verkeerde censuur.
Bij de Telegraaf is kennelijk alleen maar ruimte voor rechts-extremisme.
Graag mijn oproep serieus nemen.

Met vriendelijke groet. M. Van Diepen

Gewenste Oplossing:

Wanneer u niet meer adverteerd in de Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door