Klacht: Wish en Klarna

op 16 april 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik had lang geleden, zo van 3 maanden of zo iets besteelt via wish.
Ik heb gewoon betaald met mij eigen geld en opeens krijg ik 2 briefjes thuis van Klarna. Ik heb niks gekocht met Klarna en ik moet €10,07 betalen.
Ik snap niet hoe dat komt.

De oplossing zou zijn als ik iets moet betalen gelijk mailtje sturen maar ik heb helemaal niks gekregen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 april 2018 om 16:08 geantwoord

Beste mevrouwmeneer,

Jammer om te lezen dat u eerdere facturen niet heeft ontvangen.

Ik zie dat er in dit geval voor deze bestellingen gekozen is om achteraf te betalen met Klarna. Ook zie ik dat er bestellingen zijn geplaatst die direct betaald zijn. Helaas hebben we de facturen niet per e-mail naar het aangegeven yahoo adres kunnen sturen. Daarom hebben we op 10 januari 2018 een sms verstuurd naar het opgegeven telefoonnummer over deze facturen.

Om u eenmalig tegemoet te komen heb ik de aanmaningskosten voor u verwijderd en de uiterste betaaldatum verschoven naar 23 april 2018. De betalingsgegevens kunt u vinden op de ontvangen facturen.

Mocht u hierover nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via onze chat op klarna.nl of via 0208082852.

Ik wens u een fijne dag toe.

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door nikogvng