Klacht: winter claw

elly faber op 03 januari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het pakje retour gedaan dus ik betaal niks hier het adres waar ik het retour gedaan heb Schiphol boulevart 347 1118 BJ Schipholmijn kosten was 6,95 om retour te doen datum 02-11-2017 bar code 3SKABA952009436 gr elly faber

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 januari 2018 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elly Faber,

Nauurlijk hoeft u niet te betalen voor artikelen die u retour gestuurd heeft. Graag wil ik u verder helpen en uw factuur tijdelijk pauzeren zodat u geen herinneringen of aanmaningen ontvangt. Helaas zie ik dat u meerdere openstaande facturen heeft. Daaro zou ik u vriendelijk willen vragen om ons te laten weten welke bestelling u naar huis heeft gestuurd.

Door in te loggen op klarna.nl of op de Klarna app kunt u zelf ook uw facturen bekijken, pauzeren of gemakkelijk betalen via iDEAL.

Ik wens u nog een fijne dag!

Groet, Astrid

elly faber

Heeft op 16 januari 2018 om 11:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb weer een brief van wish om te betalen ik betaal niks ik wens graag geen brieven meer GR Elly Faber

Alle klachten die gemeld zijn door