Klacht: Terugbetaling

Kopen-2019 op 26 juli 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 30 juli 2019
Reactie van het bedrijf:

Beste, Ik ben het met je eens dat dit natuurlijk een vervelende situatie is. Wanneer een winkel een retour verwerkt zullen ze dat ook moeten aanpassen op de factuur zodat je een terugbetaling zal ontvangen. Graag willen we dit natuurlijk...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Klarna
Categorie Betalingsdiensten
Status Opgelost
Datum 26 juli 2019

Een klant heeft een klacht ingediend bij Klarna over een terugbetaling van twee betalingen die via Wish zijn gedaan, ter waarde van €61 en €63. Ondanks een bevestiging van Wish dat het geld binnen 15 werkdagen terugbetaald zou worden, heeft de klant tot op heden nog niets ontvangen. De klant vraagt Klarna om informatie over de status van de terugbetaling.

Mijn Klacht:

Gaat om betalingsomschrijving nr.3269063519999963 en 7902450599999969 betaald 10 junie besteld via wishordernr wish.5c6B3941e512af64cf051293 en wishordernr.5c6b21aae08f0b2ff892c272 gaat om een bedrag van €61 en€63.
Wish heeft mij mail gestuurd dat ik geld terug krijg van degene waar ik de betaling aan heb betaald bij deze bent u dit Klarna.
Ik heb bestelling van wish niet ontvangen tot heden zij hebben mij gemaild dat ik het geld binnen 15 weekdagen terugbetaald krijg via Klarna. Bij deze hebben ze dat 30 junie gemaild maar tot heden heb ik nog niks ontvangen.
De vraag is of er bij u al iets bekend is

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit opgelost is

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 juli 2019 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ik ben het met je eens dat dit natuurlijk een vervelende situatie is.

Wanneer een winkel een retour verwerkt zullen ze dat ook moeten aanpassen op de factuur zodat je een terugbetaling zal ontvangen.

Graag willen we dit natuurlijk inhoudelijk met je doornemen. In verband met de privacy kunnen we dat hier niet doen, daarom wil ik je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ze 247 bereiken via de chat op app.klarna.comlogin.

Met vriendelijke groet,

Michel

Kopen-2019

Heeft op 03 augustus 2019 om 15:19 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Via chat ook meerdere malen gedaan kom daar ook niet verder mee
Telefonisch contact zou fijner zijn kan ik duidelijk uitleg geven en u ook.
Als mogelijk is mijn telnr.06-14274457

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM