Klacht: Spooknota

op 13 augustus 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg plotseling spooknota’s betreffende kaarten van pink ofzo.
Nog nooit van klara gehoord laat staan dat ik wat besteld zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Graag die onzin achterwege laten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 augustus 2019 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Loeffen,

Wanneer je facturen ontvangt voor een bestelling die je niet geplaatst kan er sprake zijn misbruik van persoonsgegevens.

Zo'n gevallen nemen wij natuurlijk zeer serieus. Daarom willen wij je dan ook adviseren dit te melden bij onze collega's van de veiligheidsafdeling via 0208082852. Hier kan men je helpen dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Michel

Heeft op 13 augustus 2019 om 18:36 geantwoord

Ik ben niet gediend van rekeningen van jullie. Niets besteld dus ga met jullie niet eens in discussie. Niets besteld dus er wordt niets betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Geachte heer Loeffen