Klacht: Slechte afhandeling

Lindavdl op 18 januari 2022 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte afhandeling
Omterechte factuur
Slecht bedrijf, zoeken geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

Rekening kwijtschelden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 18 januari 2022 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer / Mevrouw.

Bedankt voor deze kort- maar krachtige reactie.

Middels dit schrijven geef ik je het goed bedoeld advies om dit onderwerp zeker bij ons onder de aandacht te brengen! Dan kan de betreffende medewerker zorgdragen dat de juiste actie(s) worden uitgezet voor een correcte afhandeling hiervan. (we zijn er immers om je te helpen)

Zie onderstaande voor onze contactgegevens:

Via chatsupport 24uur iedere dag bereikbaar of via de Klarna app via https://app.klarna.com/login.

Ook telefonisch zijn wij bereikbaar op: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00uur tot 18.00uur en op zaterdag van 09.00uur tot 13.00uur.

Ik wens je een fijne dinsdag,

Groeten,
Patrick.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindavdl