Mijn Klacht:
Voor de tweede keer dien ik een klacht in.
Ik vind het schandalig dat jullie steeds zeggen dat ik moet betalen.
Mijn pakket is nooit aangekomen, de webshop heeft op mijn mail met de koop van ontbinding gereageerd met wat ze steeds mail en dat is dat er een afleveringsbewijs is. Verder reageren ze nergens op. Ook DHL zegt niks te kunnen doen zonder de webshop Famore Fashion. Maar die reageerd niet tot nauwelijks. En als ze reageren, is het met het antwoord dat er een ontvangstbevestiging is. Maar het pakket is nooit geleverd. Mijn handtekening staat nergens voor ontvangst en ik was die dag niet thuis. Bij de buren is het ook nergens geleverd. Het pakket is dus zoek.
Ik heb al tig keer gemaild naar de webshop en 2 keer een mail teruggekregen met de mededeling dat er een afleveringsbewijs is.
Ook heb ik al tig keer naar Klarna gemaild, maar ook Klarna reageerd amper. Het enigste wat Klarna terug mailt is dat ze onderzoek hebben gedaan (wat ze helemaal niet doen) en verwijzen mij steeds terug naar het afleveringsbewijs. Klarna vraagt niet eens om extra informatie. Dat stuur ik zelf maar zoveel mogelijk, maar ook daar reageerd Klarna niet op.
Het probleem ligt niet bij het afleverings bewijs, het ligt bij de bezorging van DHL. En die kunnen niks als de webshop geen opdracht geeft aan DHL. En dat doet de webshop niet, want de webshop reageerd niet!!
De klantenservice van Klarna en het onderzoeksteam komt niet met een oplossing. Ze schuiven alles steeds af.
Met de vorige klacht heeft Klarna ook niks gedaan nadat ik de klacht via de chat had doorgestuurd. Klarna zet dan de factuur op pauze en vervolgens doen ze niks en komen ze een maand later weer met hetzelfde antwoord. Het afleveringsbewijs is er dus ik moet betalen.
Ik vind dit belachelijk!!!!!
Ik heb alle mails die ik naar de webshop heb gestuurd, doorgemaild inclusief het antwoord van Famore Fashion naar Klarna. Maar er wordt niks gedaan. Ik ben het kots beu. Ik vind dit totaal niet terrecht. Door de hoge energie rekening kan ik nu niet eens het bedrag betalen.
Ik doe er alles aan om te bewijzen dat ik het pakket niet ontvangen heb. De koop van ontbinding is een geldig bewijs van het niet te hoeven betalen. Dat heeft het juridisch loket bevestigd en toch moet ik betalen. Belachelijk!!!!
Klarna wil dat ik betaal en dat ik later mijn geld terug krijg. Een webshop die niet bereikbaar is voor een oplossing en voor een nornaal antwoord, krijg ik echt nooit dat geld nog terug.
Ik eis nu echt na meer dan een half jaar dat Klarna dit echt eens gaan oplossen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid.
En stuur me niet weer naar de klantenservice van Klarna, want die doen niks en staan mij ook niet normaal te woord. Dat is gebleken. Want ik ben nog geen steek verder.
Ik ga rechtsbijstand inschakelen als dit nu weer niet opgelost wordt.
Ik ben het echt heel erg zat. Wat een bedrijf zeg. LOS HET OP!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat de factuur nu eindelijk eens te niet wordt gedaan en ik niet hoeft te betalen. Want dit is niet rechtvaardig en heel erg belachelijk. Ik ben de dupe en sta met mijn rug tegen de muur.
De koop van ontbinding heeft de webshop, ze hebben hem gelezen en belachelijk beantwoord met hun afleveringsbewijs. Ook Klarna heeft die mail ontvangen van mij.
Zorg dat de ellende nu eens voorbij is door mij niet te laten betalen voor iets wat ik nooit ontvangen heb. Voor de duidelijkheid, ik sta in mijn recht!!!
NOGMAALS LOS HET OP!!!
