Klacht: Niets ontvangen toch betalen

Schoener 3614 op 10 oktober 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst bij canvas verzendwijze via DHL en daar ging het mis want de adresgegevens zijn niet juist overgenomen
Klarna hiervan op de hoogte gesteld en die houd zich van de domme en verplicht mij tot het doen van een betaling voor goederen die ik nooit heb ontvangen
Hulp ingeroepen van [email protected] en daar geven ze aan dat er met hun geen gegevens worden uitgewisseld
De klant moet zelf telefonisch contact opnemen waarbij er toch om betaling wordt gevraagd
Nogmaals er is niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

Het vernietigen van de openstaande ten onrecht uitgevaardigde nota

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Schoener 3614