Klacht: Klarna claimt geleend geld bij consument zonder ontvangst bestellig webshop Piu fashion

J.Rob op 23 juli 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij Piu fashion en gekozen voor de mogelijkheid achteraf te betalen na ontvangst van bestelling via KLARNA. Ik hrb mijn bestelling nooit ontvangen en contact via email of telefoon wordt niet beantwoord via piu. Klarna zegt dat hun onderzoeksteam contact hebben gehad met piu fashion en dat de bestelling retour is gestuurd . Belachelijk als ik m nooit heb ontvangen. Piu biedt via klarna aan bij een volgende bestelling korting te geven. Wat is dat nou ik heb niet erns iets ontvangen. Omdat ik hier niet mee akkoord ga moet ik mijn geleende bedrag let wel dit zegt een medewerker van klarna aan hun betalen zij kunnen niks meer doen. Klarna moeg zich doodschamen. Ik lees toch echt op internet betaal achteraf wanneer u uw bestelling hebt ontvangen. Ik zoek mensen met een soortgelijke ervaring om klarna in de picture te krijgen met hun belachelijke praktijken. Piu heeft meer mensen via Klarna opgelicht en klarna legt het probleem bij de consument en dreigt met een incassobureau en bijkomende kosten. Ik wil dit graag bij de rijdende rechter of radar op televisie en media brengen. KLARNA is in mijn ogen net zo erg als de webshop.

Gewenste Oplossing:

Bij een kwijtschelding van het openstaande saldo van deze factuur . Ik betaal klarna niet als ik niets heb ontvangen en wens professioneler geholpen te worden door KLARNA.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 juli 2021 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Jacqueline,

Wij willen je heel graag bedanken voor de tijd die je hebt genomen om ons te laten weten wat je ervaringen zijn.
Wij nemen je feedback serieus en zullen deze bezorgen bij de juiste afdeling.

Ik nodig je graag uit om nogmaals contact met onze klantenservice op te nemen via: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/.
Mijn collega's daar zullen je factuur dan nog een keer bekijken en je informeren over de mogelijkheden betreffende deze factuur.

Een fijne dag!

Groet,
Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door J.Rob