Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling geplaatst bij Piu fashion en gekozen voor de mogelijkheid achteraf te betalen na ontvangst van bestelling via KLARNA. Ik hrb mijn bestelling nooit ontvangen en contact via email of telefoon wordt niet beantwoord via piu. Klarna zegt dat hun onderzoeksteam contact hebben gehad met piu fashion en dat de bestelling retour is gestuurd . Belachelijk als ik m nooit heb ontvangen. Piu biedt via klarna aan bij een volgende bestelling korting te geven. Wat is dat nou ik heb niet erns iets ontvangen. Omdat ik hier niet mee akkoord ga moet ik mijn geleende bedrag let wel dit zegt een medewerker van klarna aan hun betalen zij kunnen niks meer doen. Klarna moeg zich doodschamen. Ik lees toch echt op internet betaal achteraf wanneer u uw bestelling hebt ontvangen. Ik zoek mensen met een soortgelijke ervaring om klarna in de picture te krijgen met hun belachelijke praktijken. Piu heeft meer mensen via Klarna opgelicht en klarna legt het probleem bij de consument en dreigt met een incassobureau en bijkomende kosten. Ik wil dit graag bij de rijdende rechter of radar op televisie en media brengen. KLARNA is in mijn ogen net zo erg als de webshop.
Gewenste Oplossing:
Bij een kwijtschelding van het openstaande saldo van deze factuur . Ik betaal klarna niet als ik niets heb ontvangen en wens professioneler geholpen te worden door KLARNA.
