Klacht: Inlog doet het niet

op 20 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al meerdere keren proberen in te loggen. Ik ontvang elke keer maar geen inlog link. Ook niet bij mijn ongewenste e-mails. De app maar gedownload om te kijken of dat wel werkte, maar dat doet het ook niet.
Mijn account verwijderen kan ook niet, want daar moet je weer voor ingelogd zijn. Wat een flut systeem.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon in kunnen loggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 20 maart 2020 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miep,

bedankt voor je bericht, wat vervelend dat je niet kan inloggen. Voor ondersteuning hierbij willen wij je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Aangezien dit dan niet via de app kan, kan je ze ook telefonisch bereiken. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 020 808 28 52. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag tm vrijdag tussen 8:00 en 20:00 uur. Ook zijn zij op zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 13:00 uur.

Groet,

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door Miep89