Klacht: had een jas besteld maar gelijk geanuleerd heb dus nooit een jas gekregen

op 13 maart 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

heb een rekening gekregen over een jas wat ik nooit gekregen heb en we hebbe een tyd geleden de jas geanuleerd en nu stuurt u mij toch een rekeing u zij toen wacht het nog even af of de jas nog komt en dan een foto maken maar dat hebben we niet hoeven doe wegens de jas nooit is aan gekomen dus ga echt niet betalen wat ik niet heb gehad zo toch niet goed zijn anders wil ik eerst de jas hebben dat zou u ook niet doen als u niks heb gehad dank je wel nog en ik wacht op u antwoord

was tevreden verder maar kan niet betalen voor iets wat ik niet heb gehad

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht miets willems

3 maanden geleden - Is nog steeds niet opgelost. Maar heb wel weer een rekening gekregen met ook nog een boete er bovenop. Telefonisch werd naar de mail verwezen. Wil dat dit opgelost wordt. Maar ik heb nooit een jas ontvangen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 maart 2018 om 15:37 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Erg jammer om te lezen dat u de factuur weer opnieuw heeft ontvangen terwijl u heeft aangegeven dat u de bestelling niet heeft ontvangen.

Klarna gaat over de factuur van uw bestelling. De webwinkel waar u de bestelling geplaatst heeft gaat over de levering, annulering of retouren. Op het moment dat u een bestelling niet heeft ontvangen of geannuleerd heeft, is het van belang dit aan te geven bij de webwinkel waar de bestelling geplaatst is. Zij hebben de mogelijkheid te controleren hoe het zit met de levering van uw bestelling en de factuur van Klarna aan te passen of te verwijderen.

Wij hebben de mogelijkheid uw factuur tijdelijk te pauzeren. Ik zie dat u in januari contact met onze klantenservice heeft gehad over de factuur van deze bestelling en dat mijn collega de factuur toen tijdelijk gepauzeerd heeft.

Eind januari is deze factuur doorgestuurd naar onze onderzoeksafdeling. Zij hebben u hier toen een e-mail over gestuurd waarin gevraagd werd om meer informatie over deze bestelling. In deze e-mail wordt aangegeven dat als zij geen reactie ontvangen de factuur opnieuw geactiveerd wordt. Omdat er geen reactie op deze e-mail is gekomen hebben zij de factuur geactiveerd en naar u toe gestuurd.

Zonder de gevraagde informatie kunnen mijn collega's van de onderzoeksafdeling u niet helpen om tot een oplossing te komen. Daarom is het van belang dat u contact opneemt met de webwinkel waar u de bestelling heeft geplaatst en de vragen uit de e-mail van 23 januari 2018 beantwoordt. Ik wil u aanraden dit alsnog te doen, zodat we u ook kunnen helpen om tot een oplossing te komen.

Om u tegemoet te komen heb ik de aanmaningskosten van de factuur verwijderd en de uiterste betaaldatum verschoven naar 27 maart 2018. Ik wil u aanraden ruim voor deze datum de gevraagde informatie door te sturen naar onze onderzoeksafdeling.

Ik wens u een prettige dag toe.

Groet, Kayleigh

Heeft op 13 maart 2018 om 16:01 geantwoord

Het schijnt dat de veroorzaker wish is die een fout heeft gemaakt. Graag willen we contact opnemen met wish maar die zitten helaas in san fransisco

Bericht van Klarna

3 maanden geleden - Beste mevrouw/meneer, U kunt contact opnemen met wish via de bestelgeschiedenis of helpdesk op wish.com of de app van Wish. Ook kunt u een e-mail sturen naar support@wish.com. Er is een Amerikaans telefoonnummer, maar daarmee komt u terecht bij de Amerikaanse klantenservice, die u hier helaas niet mee zullen kunnen helpen. Hopelijk lukt het om contact te krijgen met Wish op bovenstaande manieren. Een mooie dag toegewenst! Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door miets willems