Klacht: Geld niet terugkrijgen

op 23 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 maart heb ik bij Desenio een bestelling geplaatst en onmiddellijk betaald. Hierna heb ik die geannuleerd omdat een producy dubbel was. Ik kreeg bevestiging van Desenio dat het geannuleerd was en dat het geld door Klarna binnen de 5 dagen zou teruggestort worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. In deze tijden kan ik dit bedrag echt niet missen en hoop op een correcte afhandeling.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn onterechte betaling terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 24 maart 2020 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Femke,

Heel vervelend om te vernemen dat je je geld nog niet terug hebt ontvangen.

Graag wil ik je vragen je te wenden tot onze klantenservice zodat zij dit voor je kunnen nakijken. Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar. Je kunt ze dus bereiken wanneer het jou uitkomt.
Je kunt 247 met onze klantenservice chatten via de app of via https:app.klarna.comlogin.

Groet,

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door Femkevermeeren