Mijn Klacht:
In mei heb ik een bestelling geplaatst met als betaaltijden Klarna, want ik heb nooit problemen ervaren met Klarna tot deze keer. Wegens drukte met voorbereiding voor vakantie, is de betaling mij geheel ontschoten. Tot vandaag schoot het mij te binnen en ben ik direct mijn mail gaan controleren. Ik heb, afgezien van de bevestig van de bestelling, geen enkele herinnering van Klarna ontvangen. Ik ben toen gaan inloggen en zag tot mijn schrik dat de factuur inmiddels overgedragen is aan incassobureau Segoria. Ik vond dit absurd aangezien ik geen herinnering had ontvangen. Vervolgens contact opgenomen met klantenservice van Klarna via de Chat. De medewerker gaf inderdaad aan dat de factuur is overgedragen aan Segoria, en dat hij niets voor mij kon betekenen. De medewerker gaf aan dat de bevestiging van de bestelling op 21-5 is verstuurd (deze heb ik ontvangen) de 1e betaalherinnering per mail op 8-6 is verstuurd ( deze heb ik nooit ontvangen) en een aanmaning per is verzonden op 29-6 ( ook deze is nooit ontvangen). Ik heb de medewerker aangegeven dat ik niets ontvangen heb en dat hij kon nalopen dat ik altijd alle betaling van Klarna heb betaald en dus er geen reden zou zijn dat ik specifiek deze betaling niet zou hebben betaald, als ik een herinnering zou hebben ontvangen. Ook nu kon de medewerker mij niet helpen en verwees hij mij naar Segoria. Ik vind het echt absurd dat er beweerd wordt dat er een mail en aanmaning per post is verstuurd, maar dat ik niets ontvangen heb. Daarnaast is de overdracht van de factuur op 12-7 gedaan en schoot mij de factuur op mijn vakantie jammer genoeg 2 dagen te laat binnen en zit ik nu met de gebakken peren. Ook leuk was toen ik om bewijs vroeg van de verzonden mail en poststuk, de medewerker mij dit niet kon sturen want dat mocht niet.
Gewenste Oplossing:
De incassokosten kwijtschelden aangezien ik nooit een herinnering noch per mail noch per post heb ontvangen.
