Klacht: Evering

Anneke Smets-Stam op 15 oktober 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Luzano waarvan 2 artikelen besteld en betaald. Levering was 1 artikel na meerdere mails gestuurd te hebben word er niet op geantwoord.
Na het bellen van het telefoonnummer zegt men dit nummer is niet in gebruik.?
Het bedrag wat ik heb betaald is 69,90 dit was voor 2 artikelen.
Klarma valt onder het eerder genoemde bedrijf?

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de helft van het bedrag terug willen daar ik maar 1 paar schoenen gekregen hebt in plaats van 2.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden -

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Heer / Mevrouw. Dank voor jouw bericht aan Klarna. Klarna is een bank / een achteraf betaaloptie die je kunt kiezen bij het afronden van een besteldling. Wanneer er problemen zijn met levering of met de ontvangen artikelen kan men gewoon contact opnemen met de webwinkel om dit onderwerp verder bespreekbaar te maken. Hierbij is wel mijn goed bedoeld advies om ook contact op te nemen met Klarna zpdat deze factuur gedurende het onderzoek bij de webwinkel gepauzeerd blijft voor betaling. Mocht het geschil niet opgelost kunnen worden door de webwinkel en klant. Dan dan de klant contact opnemen met Klarna. De situatie blijft op dat moment natuurlijk vervelend, echter zorgen wij dan voor bemiddeling tussen klant en webwinkel. 🙂 Zie onderstaande voor onze contactgegevens: Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login. Ook is Klarna telefonisch bereikbaar via: 020 808 2852. (lokaal tarief) Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur. Een fijn weekend toegewenst en vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Patrick.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Smets-Stam