Klacht: betaling

op 27 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Wij hebben delen besteld bij Wish de betaling zou geschieden via Klarna.
Er is nooit een factuur gestuurd, toen kwam er een herinnering via de post
met extra kosten. Gebeld met Klarna die zeiden dat het verkeerd ging met het sturen van de factuur en zouden een nieuwe sturen zonder kosten.
Ik heb nog gevraag of ik het bedrag zo over koest maken maar nee wachten op de nieuwe factuur.
Nooit geen factuur gekregen tot nu een incasso bureau dat op dwingende wijze mij een hoop kosten wil laten betalen met dreigementen.

Gewoon de factuur sturen met oorspronkelijk bedrag zodat we dat over kunnen maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 maart 2020 om 08:48 geantwoord

Beste Ad,

Bedankt voor je bericht.

We vinden het oprecht jammer om te vernemen dat je nu in deze situatie zit, graag leggen wij je uit hoe wij te werk gaan.

Wanneer je een bestelling plaatst bij een webwinkel en kiest voor Klarna nemen wij het e-mailadres over vanuit de betalingsomgeving.

Zodra je op bestellen klikt ga je akkoord met een betalingstermijn van 14 dagen, dit betalingstermijn gaat van start zodra de webwinkel jouw producten heeft opgestuurd. Je ontvangt de factuur dan direct per e-mail, of deze is direct zichtbaar in de app.

Wanneer wij na het eerste betalingstermijn nog geen betaling hebben ontvangen zullen wij een kosteloze herinnering per e-mail sturen en verlengen wij de uiterste betaaldatum met 14 dagen.
We gaan er dan ook vanuit dat je voldoende tijd hebt gehad om ons te contacteren als er iets mis is gegaan.

Wanneer deze tweede uiterste vervaldatum is verstreken, zullen wij een aanmaning met aanmaningskosten per post naar je opsturen.

Wat er is besproken tijdens het contact met onze klantenservice kunnen wij helaas niet inzien. Voor verdere vragen over hoe nu verder willen wij je graag doorverwijzen naar de helpdesk van het incassobureau.

Groet,

Michel

Heeft op 30 maart 2020 om 10:06 geantwoord

Hun moeten met een oplossing komen niet het incasso bureau daar heb ik niets mee te maken

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Bax